woensdag 19 oktober 2011

workshop

Vandaag een leuke workshop gevolgd in Sebaldaburen.
Dit moet het worden, maar de mijne heb ik in geel/oranje tinten, foto komt hiervan nog.



Altijd leuk om te zien dat je allemaal aan hetzelfde werkt en dat het toch heel anders lijkt door de kleuren die je gebruikt.

En morgen weer de quiltbee. Msschien kan dit me uit de quiltdip sleuren want daar zit ik wel een beetje in. Ik zit al 2 avonden onderuit voor de buis zonder handwerkje: voor mij zeer ongebruikelijk!
Wel heb ik gisteren eindelijk de HW in elkaar gezet en de rand "beplakt". Daarvoor had ik de rand al een paar keer losgetornd omdat het niet naar mijn zin was, maar nu ben ik wel tevreden. Nu nog de laatste vogeltjes en sterren festoneren en dan kan ik hem gaan versieren met knoopjes en oogjes.


Zojuist onze woonkamer wat in herfstsfeer gebracht en wat zegt man lief:: "Vind er niks aan". En bedankt maar weer voor de positieve feedback!



En 8 oktober mochten DS en DH mee naar Drachten om mijn nieuwe werkplek te bewonderen en hebben ze alle apparatuur even voor mij getest. 31 oktober is het zover en gaan we tijdens de nacht "over".

4 opmerkingen:

  1. leuk leuk!! en je eekhoorn ziet er prachtig uit zo...mooie quilt ook trouwens van je workshop...:)
    en je plekkie ...ik zie je er al helemaal zitten met je stitchery erbij:))))
    tot morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig quilt van de workshop. Heel byzonder gequilt ook.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je HW quilt is erg mooi geworden en een dippie is helemaal niet erg als je er maar weer uit stapt.
    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen